1. Wstęp Na początku przedstawię Wam, co konkretnie będziemy robić i po krotce wytłumaczę, o co chodzi. Następnie rozwinę wszystkie wątki poniżej ?. Po pierwsze: Najważniejszą rzeczą, jaka jest w TheCrims to kukła ?. Przykro mi to mówić, ale teraz połowa zarejestrowanych kont to kukły. Więc nie ma, co się uskarżać adminom, że inni korzystają z kukieł, � bo oni i tak mają to gdzieś, tylko trzeba samemu zacząć z tego korzystać. Administratorzy i tak nie banują użytkowników za korzystanie z kukieł, więc i Ty możesz z nich korzystać. W dalszej części poradnika opisze jak szkolić kukły, jak się nimi atakować, itp. Kolejną ważna rzeczą w TC jest wybór profesji. Polecam Alfonsa ?. Dostajesz dwie najważniejsze punkty statystyk. Wytrzymałość � liczy się do napadów i rabunków, charyzmę � dziwki, im więcej jej masz tym więcej dziwki mają kasy. Po każdym napadzie (kukłami na Ciebie) będziemy dostawać więcej statystyk wytrzymałości i charyzmy i to jest dla nas plus ?. Gdy inni użytkownicy będą inwestować w siłę i wytrzymałość, my w tym czasie będziemy mieli takie same, albo podobne statystyki z tą jednak różnicą, że będziemy mieli dużo więcej charyzmy � a co za tym idzie więcej kasy u prostytutek. Zanim zaczniemy, pamiętaj, że przed rozpoczęciem edycji musisz mieć uszykowane z 10 kont (kukieł) na wszelki wypadek. Potem i tak będziesz potrzebował więcej kont, jednak na razie tyle powinno wystarczyć. 2. Prostytutki
Co będziemy robić w pierwszym dniu? Skupimy się na prostytutkach. Im wcześniej prostytutki zarabiają, tym więcej kasy pod koniec edycji. Mam nadzieję, że wiesz o tym, że kasę z prostytutek zbierzesz dopiero pod koniec edycji � w ostatnim dniu. Ale przejdźmy do konkretów. Na początku porób skoki indywidualne, jak dojdziesz do 70 średniej znajdź kolegę, który będzie napadał z Tobą na kantorki. Z kantorków musisz wyciągnąć ok. 300.000$. Pierwsze 120.000$ Wydasz na pancerz z nomexu, kolejne 40.000$ Na snajperkę. Powinno zostać Ci ok. 150.000$ - wydaj je na klub i trochę dragów. Ceny ustalasz na + 15 � 20% ceny dilera i zarabiasz pieniążki ? Jak zorientujesz się, że klubów zaczyna być za wiele usuwasz się z tego biznesu, zostawiasz klub (nie dokupujesz więcej dragów) i zaczynasz robić skoki indywidualne. Z pancerzem i dobrą bronią (taką jak masz teraz) możesz spokojnie robić porwanie, a już niedługo jubilera. Wykonujesz skoki, aż dojdziesz do średniej 300 (ok. 250 siły, wytrzymałości i inteligencji). Teraz musisz znaleźć dwóch kolegów, którzy podobnie jak Ty mają średnią na konwój bankowy. Obrabiacie razem konwój � zbierasz kasę, będzie Ci ona potrzebna na kupno prostytutek. Za konwoje dostajesz już więcej kasy (od 20.000 do 80.000), więc wystarczy kilkanaście skoków. Na pewno nie kupisz od razu wszystkich dziwek, więc uzbieraj 2 do 4 milionów i kup kilka drogich prostytutek � resztę kupisz w przeciągu 10 dni crimsowych. Po kupnie dziwek wychodzisz z gangu i ponownie wykonujesz skoki samodzielne. Po konwojach przyszła pora na Paypal, lub bank narodowy � zależy to od Twoich statystyk. Wykonujesz te skoki, aż nie dojdziesz do średniej 600 - 700 (siła i wytrzymałość po ok. 550).
3. Atak
Mamy już rozwinięta postać. Możemy zacząć rozwijać nasze dzieci (kukiełki) ? Pokaże Wam jeden sposób na rozwijanie kukieł (początkowy) następnie przejdziemy do bardziej �zaawansowanych� technik. Na początku musimy wyszkolić 3 kukły. Nie będzie to zbyt trudne, ani czasochłonne. Musimy wyszkolić kukły tak, aby nie były ani za słabe, ani za silne. Możemy skorzystać z jakiegoś kalkulatora, lub sami policzyć jaką średnia mają kukły razem, a jaką my. Jak już wyszkolimy kukły, wchodzimy nimi do gangu. Jedną kukłą tworzysz gang i zapraszasz pozostałe kukły. Kolejno dodajesz sobą (swoim kontem) kukłę i ustawiasz na siebie napad. Reszta kukieł dochodzi do niego i wykonuje napad (pamiętaj, abyś był wtedy sam! Nie możesz być w żadnym gangu). Jak widzisz dochodzą Ci punkty statystyk. Na razie mało, jednak jak dojdziesz do 5000 � 6000 siły / wytrzymałości / charyzmy za jeden napad będziesz dostawał po 200 punktów ;) A więc teraz Twoja gra będzie wyglądała tak: - wieczorami szkolisz kukły i atakujesz się - rano szkolisz kukły i atakujesz się - po południu wykonujesz ze swoim gangiem skoki grupowe (na tym etapie magazyn federalnych) 4. Inwestycje
Teraz zajmiemy się inwestycjami. Kupiłeś już trochę prostytutek, jeśli masz kasę kup jeszcze następne i kupuj, aż nie będziesz miał wszystkich. Po tym musisz zbierać kasę na inteligencję. Inwestycja w inteligencje wygląda tak, że musisz kupować inteligencję do 5000 punktów ? Potem odpuszczasz i nie inwestujesz to kasy. Dlaczego tylko do 5000? Ponieważ od inteligencji zależy produkcja budynków � im więcej masz, tym więcej produkują. Gdy masz 5000 inteligencji budynki produkują Ci 3 razy więcej towaru niż normalnie. Powyżej tej liczy (5000) produkcja nie zmienia się. Dojście do 5000 inteligencji trochę Ci zajmie. Nie możesz jednak zwlekać z tym dłużej niż 50 dzień. Zasada jest jasna: Do 50 dni musisz mieć 5000 inteligencji. Jeśli będziesz miał wcześniej nic się nie stanie, to nawet lepiej ;).
5. Budynki
Zajmijmy się teraz budynkami � one również są bardzo ważne w TC ? Wybierasz sobie jakąś fabrykę � tą, która najbardziej się opłaca. Nie pytaj mnie, która to. W każdej edycji opłacają się inne fabryki. Chociaż ostatnich 3-4 edycjach najbardziej opłacalnymi była faryka heroiny i opium. Możliwe, że w kolejnych również tak będzie, jednak nie koniecznie. Ale to nie jest problem, zawsze na początku edycji policz sobie, która fabryka się najszybciej zwróci i w nią inwestuj. Musisz wybrać 2 fabryki. W jedną będziesz inwestował na bieżąco, w drugą tylko jednorazowo. Co to znacz na bieżąco i jednorazowo? Na bieżąco � fabryki kupujesz cały czas, prawie przez całą edycję Jednorazowo � na początku (do dnia 50) kupujesz 15 � 30 fabryk danego rodzaju i towar z niego zbierasz dopiero na koniec edycji, lub jak będzie statek. Tylko wtedy, nie możesz zbierać towaru z niej co jakiś czas, tylko w tych momentach, o których napisałem. Częstym błędem użytkowników jest kupowanie inteligencji, gdy chcemy kupić budynek i wyskakuje czerwony: �Masz za mało inteligencji�. Co wtedy robimy? Na pewno nie kupujemy inteligencji ;) Od tego jest wytrzymałość. Pamiętaj co napisałem wcześniej � inwestujemy w inteligencję tylko do 5000 punktów. A więc jak wyskakuje taki napis, to znaczy, że musimy atakować się kukłami, aby zdobyć więcej wytrzymałości, a co za tym idzie kupić więcej budynków.
6. Problemy z kukłami
Masz coraz więcej punktów statystyk, więc nie tak łatwo tworzyć nowe kukły, prawda? Na Tworzenie ich potrzeba coraz więcej pracy i czasu � staje się to po prostu nudzące. Trzeba rozpocząć nowe działania ? Nie będziemy już wykonywać pojedynczych skoków kukłami, tylko grupowe � szybciej dojdziemy do większych statystyk. Po pierwsze musisz mieć średnią ok. 4000 (swoim głównym kontem) i 5 kukieł po 300 średniej. Wchodzisz do gangu z kukłami i robicie razem magazyn federalnych. Zbierasz kasę dla kukieł kukieł kupujesz im statystyki � siłę / wytrzymałość / charyzmę. Dlaczego nie inteligencję i dlaczego charyzmę? Inteligencja nie wlicza się do napadów. Jeśli ktoś Cię zaatakuje i Ty wygrasz to nie dostajesz inteligencji (jeśli przegrasz odejmuje Ci się). A charyzmę kupujesz dlatego, aby dostawać jej więcej (żeby mieć więcej kasy u dziwek) � więc możesz nawet kupować więcej charyzmy niż siły i wytrzymałości. To również nie jest prosta praca � trzeba spędzić trochę czasu nad szkoleniem kukieł. Jednak jest to prostsze i znacznie szybsze niż skoki indywidualne. Pamiętaj, aby szkolić kukły późno wieczorem (po 22) lub / i wcześnie rano, do 13.
7. Koniec inwestycji
Co robić, jeśli mamy wszystkie dziwki, sporo budynków, inteligencje na poziomie 5000 itp.? Zbierać kasę ? Nadal kupujmy budynki, atakujmy się kukłami � teraz ważna jest charyzma, więc przy szkoleniu kukieł kupuj najwięcej charyzmy. Kasę możemy zbierać, gdy dojdziemy do 20.000 średniej. Wtedy mamy już zapewnioną średnią na fort knox, więc możemy delektować się naszą pracą i patrzeć jak nasz respekt rośnie, rośnie i rośnie ? Teraz nasz plan dnia wygląda tak: - Wieczorami szkolimy kukły � jak będziemy mieli 20.000 średniej potrzeba nam będzie ok. 12 kukieł. Dochodzimy sześcioma kukłami do gangu + nasze konto główne � robimy z kukłami sejfy, potem następna szóstka - Na drugi dzień (rano) możemy tymi kukłami się atakować - W południe robimy z naszym gangiem fort knox � kasa do banku. Nasze rozbudowane konto wygląda teraz tak: - Top100 jest nasze (na razie) - W prostytutkach mamy kilka miliardów $ - W towarze mamy ok. 500 milionów ? Wychodzi na to, że pod koniec edycji top10 jest nasze. Dodatek, A � jak nie dać się złapać Istnieje pewna okoliczność, przez którą możemy wpaść. Jest to korzystanie z kukieł. Jak wiemy wszyscy korzystają z kukieł i nie zostają zbanowani, jednak jest cień podejrzenia, że nam może się to stać. Dlatego też musimy się przed tym jakoś uchronić. A uchroni nas przed tym serwer proxy � zmienia nam IP. A co za tym idzie administratorzy nie maja podstaw, aby nas zsanować � przecież to nie na nasze ip się ktoś zarejestrował, tylko na IP proxy ? Dodatek, B � Statki Warto inwestować w dragi. Jeśli będzie jakiś statek, całą kase wydaj na towar, który będzie skupował statek. Tym sposobem zdobywasz repa. Po przypływie statku cena dragów wzrasta o kilka procent, więc i Twój respekt wzrasta ? Kupujesz jakiś drag za 60$, a sprzedajesz go za 70$. Czysty zysk ? To koniec poradnika. Życzę Wam wysokich respektów! Pozdrawiam, PATRYK
|